Wojtek Przeździecki jest youtuberem znanym szerszej publiczności jako OjWojtek. Na YouTubie jego konto liczy 310 tys. subskrybentów, a nagranie, w którym demaskował niemoralne zachowania influencerów, ma prawie trzy miliony wyświetleń. Przeździecki na Instagramie ma 204 tys. obserwatorów. Sam o sobie pisze "robię głupoty zawodowo". Teraz youtuber otworzył na warszawskim Śródmieściu restaurację o wdzięcznej nazwie "Udław się". Zadziwia nie tylko nazwa lokalu, ale też pełna sarkazmu i wulgaryzmów strategia marketingowa Przeździeckiego inspirowana takimi sieciami restauracji, jak Karen’s Diner w Australii czy Dick’s Last Resort w USA.
17 kwietnia OjWojtek otworzył swoją restaurację przy ul. Noakowskiego 12 w Warszawie. Na drzwiach Udław się pojawiła się kartka z mottem lokalu. Jest to też przedziwne, pełne sarkazmu "zaproszenie". Nie wszystkim może przypaść do gustu, bo właściciel zaleca "nażreć się i wyp**rdalać". Oprócz wulgaryzmów pojawia się też nawiązanie do Magdy Gessler.
Jeśli liczyłeś na miłą obsługę, to se kur*a idź do Gesslerowej. My założyliśmy tę knajpę tylko i wyłącznie dla pieniędzy. W restauracji występuje: zakaz używania zwrotów grzecznościowych, telefonu. Żryj, udław się i wyp**rdalaj.
Youtuber mógł liczyć na wsparcie kolegów z branży, którzy w podobny sposób zrecenzowali knajpę. Poziom niektórych recenzji jednak zaskakuje. "Najlepszy ramen, najgorsza obsługa. Szczam na tych kelnerów zimnym moczem" - napisał muzyk shymczyk. "Niemiły Wojtek, ale jedzonko pyszne" - dodała Julia Żugaj znana z TEAMU X. Jeden z gości napisał z kolei: "Bardzo niemiła obsługa, a jedzenie takie se". Youtuber udostępnił ten wpis na InstaStories i odpisał: "Dziękuję. Nie wracaj". Czy strategia marketingowa oparta na wulgaryzmach i sarkazmie opłaci się youtuberowi? Tego nie sposób przewidzieć. Wiadomo jedynie, że o kanapie zrobiło się głośno w internecie. A o to przecież chodziło.